Naamsbekendheid

Autoreclame wordt al tientallen jaren ingezet. Dat is niet zo gek, want het is uiterst effectief. Dagelijks zitten duizenden mensen op de weg. Veel van de traditionele marketing, zoals de krant en tv worden steeds minder effectief. Men vindt het irritant en grijpt sneller naar hun smartphone of zendt naar een ander kanaal. Tijdens het rijden is dit verboden en men is daarom sneller geneigd om naar de autoreclame te kijken. Bovendien is het minder storend dan de tv. Op de tv kijkt men namelijk naar iets leuks en wordt dan gestoord door de reclame. Een ander voordeel is het bereik, reclame op een auto zet je niet uit, dus jouw reclame is eigenlijk continu zichtbaar, overal waar de auto rijd of staat. De meeste auto’s van Addmycar bevinden zich dagelijks op de weg, daarom is deze vorm van reclame dan ook uiterst efficiënt en onbetaalbaar!

Reclame op particuliere auto’s

Uiteraard is het belangrijk om het rijgedrag van particuliere auto’s in kaart te brengen. Hoe pakken wij dat aan?

  • De eerste stap is om in gesprek te gaan met de hoofdbestuurder van de auto. Zo kunnen wij een goede inschatting maken wat voor rijstijl hij/zij heeft.
  • Regelmatig vragen wij naar de kilometerstand van de bestuurder. De bestuurder is verplicht om een foto te sturen, zodat wij kunnen controleren dat de opgegeven kilometers daadwerkelijk gereden worden.